Ponad 20 tys. uczestników, 250 twórców internetowych oraz 9 mln osób, które o wydarzeniu dowiedziało się w mediach społecznościowych — te liczby potwierdzają wielki sukces MeetUp® 2019. Organizatorem wydarzenia była agencja GetHero oraz Urząd Miasta Krakowa.
MeetUp® to największa w Polsce impreza, podczas której w jednym miejscu miłośnicy mediów społecznościowych mogą spotkać ponad 250 gwiazd internetu — YouTuberów, Tiktokerów i Instagramerów. Kolejna edycja wydarzenia, która po raz trzeci odbyła się w TAURON Arenie Kraków, wzbudziła duże zainteresowanie nastolatków nie tylko ze stolicy Małopolski.
Po pierwsze: duża frekwencja
MeetUp® to wydarzenie organizowane przede wszystkim z myślą o młodzieży, która swoich idoli spotyka głównie w internecie. Dlatego to właśnie nastolatki stanowią najliczniejszą grupę wśród wszystkich uczestników imprezy. W tegorocznej edycji MeetUp® udział wzięło ponad 20 tys. osób. Młodzi ludzie, którzy 31 sierpnia licznie odwiedzili TAURON Arenę Kraków, utwierdzili nas w przekonaniu, że organizacja tego wydarzenia jest konieczna, aby zaspokoić ich potrzeby — mówi Tobiasz Wybraniec, prezes agencji GetHero, organizatora wydarzenia. Duża frekwencja nastolatków w trakcie MeetUp® nie powinna być zaskoczeniem, ponieważ pokolenie Z, czyli współczesna młodzież, nie zna świata bez internetu. Dlatego też piosenkarze, aktorzy czy sportowcy przestają być idolami nastolatków, a coraz częściej stają się nimi twórcy internetowi, których młodzież spotyka w sieci.
Po drugie: ponad 250 twórców internetowych
MeetUp® to jedyne wydarzenie integrujące twórców internetowych oraz ich fanów, które w naszym kraju odbywa się na tak dużą skalę. Rangę imprezy podnoszą przede wszystkim zaproszeni na nią goście. W tym roku można było spotkać ponad 250 gwiazd internetu. Wśród nich m.in. YouTuberów: Karola Wiśniewskiego (Friz) z Ekipą, Remigiusza Wierzgonia (Rezi) czy Tomasza Działowego (Gimper) oraz twórców znanych z popularnej wśród młodzieży aplikacji TikTok m.in. Marlenę Sojkę i Kubę Norka.
Po trzecie: ponad 9 mln osób, do których wydarzenie dotarło w mediach społecznościowych
Komunikacja wydarzenia odbywała się zarówno w mediach tradycyjnych, jak i za pomocą portali społecznościowych. Na temat wydarzenia wypowiadali się internauci, ale również twórcy internetowi, którzy wzięli udział w tegorocznej edycji imprezy. Dzięki temu informacja o MeetUp® 2019 dotarła do ponad 9 mln osób korzystających z mediów społecznościowych.
Po czwarte: dwóch organizatorów oraz 12 partnerów
Impreza po raz kolejny została zorganizowana przez agencję influencer marketingu GetHero oraz Urząd Miasta Krakowa. Wspólne działania pozwoliły na to, aby po raz kolejny udowodnić, że Kraków jest Polską stolicą twórców internetowych oraz ich fanów. Tak wielka impreza nie mogłaby się odbyć bez partnerów, którzy zadbali o dodatkowe atrakcje dla uczestników. Wśród nich znaleźli się: Zott, Monte Snack, Wawel, Guseppe, Hasbro, Urząd Miasta Krakowa, Allegro, Acer Predator, G2A, VR World, Czysta Polska oraz RS Team. To dzięki nim uczestnicy mogli zagrać w ulubione gry czy przenieść się do świata pełnego słodyczy marki Wawel.
Uczestnicy wydarzenia mogli w trakcie jego trwania zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie oraz porozmawiać z ulubionymi influencerami. Niezapomniane emocje oraz niezwykłą atmosferę towarzyszące podczas MeetUp® 2019 oddaje oficjalny „aftermovie” z imprezy:
Co prawda do kolejnej edycji MeetUp® pozostaje jeszcze sporo czasu, ale organizatorzy już rozpoczynają pracę nad jej planowaniem, aby w 2020 roku po raz kolejny cieszyć się sukcesem.
Leave a Reply